Klantenservice

Wij vinden het belangrijk om zo spoedig mogelijk een passend antwoord te geven op je vraag of reactie.

 

Gebruik de meest gunstige manier om ons te contacten, dit kan via het contact formulier, Facebook chat, of telefonisch

1 Een bestaand account activeren?
1.1 Kan ik hetzelfde login en password gebruiken als in de oude webwinkel?
Tijdens de overgang van de "oude" HRC-Parts webstore naar de nieuwe versie hebben we alle klantgegevens naar het nieuwe systeem overgedragen, behalve de wachtwoorden en de bestelgeschiedenis.
 
Om hetzelfde account te kunnen gebruiken (en om een nieuwe registratie te voorkomen), is de enige vereiste actie het gebruik van de "Wachtwoord vergeten" -functie.
Wachtwoord vergeten?
 
Voer je e-mailadres in zoals je eerder hebt gebruikt op www.HRC-Parts.com en klik (1x) op de knop "Verstuur".
 
Je zult spoedig een e-mail ontvangen met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
 
Wachtwoord herstellen

(Dit is een geautomatiseerd proces, zodra u opnieuw een verzoek doet, is de link in de eerste Email niet meer geldig).

 

Klik op de link om de speciale pagina voor het opnieuw instellen van het wachtwoord te openen.

 

Reset Password

 
Na de reset moet je kunnen inloggen op je persoonlijke accountpagina.
 
 
Controleer of zowel het factuur- en verzendadres en andere details nog correct en actueel zijn. Deze kun je zelf aanpassen.
 
 
Mocht je toch nog vragen of problemen tegenkomen; laat het ons dan weten via e-mail, Facebookchat of telefoon. We zullen je helpen.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »